23948sdkhjf

Kvik headhunter ny marketing- og produktdirektør

Den danske køkkenproducent øgede sidste år væksten med op til 50 procent på flere af sine 10 markeder i Europa.
Kviks nye marketing- og produktdirektør hedder Lisa Gøttler og tiltræder pr. 1. august.

Hun kommer ifølge en pressemeddelelse fra en stilling som Strategic & Digital Director hos mediebureauet Carat, hvor hun har stået i spidsen for digitale mediestrategier for bl.a. Jysk, Lego og HTH.

Sidste år vandt Kvik Rambuk-prisen for bedste mediestrategi, og næste skridt for virksomheden, der har base i Vildbjerg ved Herning er at skabe endnu mere digital interaktion med kunderne.

Ud over en unik og dyb kompetence inden for digital markedsføring er Lisa valgt, fordi hun kender Kviks kernekunder:

- Vi er gået meget målrettet efter en kvinde til posten. Det er kvinder, der har givet os nogle af de bedste ideer til vores seneste lanceringer, siger CEO hos Kvik, Jens-Peter Poulsen og nævner affaldssortering og rengøring som helt lavpraktiske eksempler:

- Lisa vil bidrage med et nyt tankesæt, og vi ser frem til at digtalisere vore markedsføring yderligere og inspirere kommende kunder på en helt ny og innovativ måde, siger Jens-Peter Poulsen.
Læs mere om: Kvik
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079